Invitație în Orient

Turkish Dancer

Dragi prieteni, dacă sunteți în căutare de ceva special, vă invit la Cafeneaua Turcească, începând de vineri. Vă ofer clipe de exotism, dezvăluindu-vă o lume interesantă și fascinantă, plină de culoare, de farmec și istorie. Vreau să v-o prezint și vouă, așa cum am cunoscut-o eu, cu sufletul și cu mintea. Cafeneaua Turcească, nu e un loc al viciului ci al visării și al lecturii. O viață puțin cunoscută  se deschide dincolo de poarta ei. Intrați doar pentru a contempla. Nu trebuie să faceți comentarii decât dacă doriți. Avem Khave, cu aromă turcească, seftali de caise ori suc de rodie. Așezați-vă comod la o masă imbrăcată în catifea verde, și savurând o cafea lăsați-vă furați de atmosfera și de acordurile orientale. Dacă v-a fascinat lumea aceasta și aveți postări pe care vreți să le impărtășiți, noi le găzduim cu plăcere. Cafeneaua Turcească are de azi blogul ei.

Posted on 21/02/2013, in Actualitate, Artă și Cultură, Fotografie, Invitați Speciali, Istorie, Muzică, Povestiri, Reportaj, Sport and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 12 comentarii.

  1. convietuire

    Voi veni cu drag. Ne-ai ademenit cu folos🙂

    • Raul, am lipsit motivat. Am avut putin de organizat. Inceputurile nu sunt simple dar ceea ce urmeaza dincolo de linia de start ori de poarta cafenelei imi va acorda deplina bucurie si satisfactie. Sper ca ma veti ierta pentru absenta asta.🙂

  2. merhaba!
    abia întoarsă din stambul, aş putea eu să refuz o aşa invitaţie?🙂

    • Merhaba!
      Daca ai vesti de la Istanbul poate ne spui si noua una.🙂 Mi-a placut fotografia ta din avion, cu Istanbulul luminat feeric. Toate mi-au placut. Fiecare cu partea ei de istorie si de semnificatii.

      • stai că nu am terminat de depănat amintiri. mâine e măreaţa hagia sofia, bazilica cisternă şi sâmbătă suleymaniye camii, magica! duminică facem rezumat şi apoi vin cu forţe proaspete şi în cafenea.

      • 🙂 cand ai timp si dispozitie de o povestire.

  3. Din totdeauna mi-a plăcut bătrânul Levant (nu ăla… de prin unele volume, ci Levantul istoric). 🙂

    • Si mie. Atunci esti invitat cu placere sa il descoperim alaturi de invitatii mei. Bautura este din partea casei. Nu servim alcool dar avem cel mai bun Cay, servit in pahare mici, de sticla, in forma lalea. O esenta tare int-un degetar de sticla.

  4. Sa fie intr-un ceas bun, Gabriela!
    Voi veni negresit, multumiri pentru invitatie!

Lasă un răspuns

