Am revenit cu aroma unei cafele de aur

Ali, are peste 70 de ani. E in Germania de mai mult de jumatate din viata lui. Nu e stresat. Primeste pensie de la satul german desi a lucrat doar un an. A facut un infarct si a fost pensionat de boala. De atunci e grijuliu cu sanatatea. E glumet si mereu pus pe sotii. Uneori isi enerveaza tovarasii care il bombane dar lui nici ca ii pasa. Cand il apuca brusc nostalgiile lui, doar el stie pentru ce, se apuca de cotcodacit ori de cucurigat, dupa cum ii este dispozitia. Venise sa faca impresie prietenilor de cafenea si a fost suprins de obiectivul aparatului meu.
CIMG5352

Posted on 18/03/2013, in Povestiri. Bookmark the permalink. 20 comentarii.

  1. Are o privire de om hatru.🙂

  2. Are zambetul hâtru, intr-adevăr, dar ochii tristi; trebuie ca inima-i e plină de povesti numai de el știute…

    • Ce bine stii citi in adancul sufletului oamenilor prin ferestrele ochilor. Imi amintesc de o faza. Surtuc Ali, batranelul acesta si cu inca unul, oncla Refik, despre care am scris recent jucau carti. La un moment dat, ajung la discutie pe baza unor reguli doar de ei stiute. Ghiaure, ii zice unul celuilalt. Si eu eram prin preajma. Ce e acela ”ghiaur”, intreb eu, desi aveam o vaga idee. IN acelasi moment, cei doi batranei arata cu degetul unul catre celalalalt, semn ca adversarul e ”ghiaurul” din zona.🙂

  3. E haios. Venise sa isi impresioneze prietenii, niste batranei cam de varsta lui. Nu stia ca urma sa fie fotografiat. L-am strigat doar sa se uita la mine si tac, a fost fotofilmat.🙂

  4. palaria chiar ca e de mare angajament🙂 un pic de transparenta, un pic de sidef, un pic de ton rupt. si zambet asortat cu ceasca mea de cafea cu floricele bleumarin. cu cafeaua nu se da noroc? nu se fac urari?

    • Simf, din cate stiu eu, nu se fac urari la cafea.🙂 Sürtük Ali bea insa doar bere. Nu ii place cafeaua. Pe mine m-a distrat cand l-am vazut intrand. Nu stia ca o sa fie pozat. Dar palaria asta ma duce cu gandul ca in alta existenta o fi fost vreun luptator cu coif. Ii lipseste doar sulita ori iataganele.

  5. Îmi plac oamenii care nu iau totdeauna viața în serios!

  6. Dacă are doar 50 şi ceva de ani, e cam marcat de viaţă. Îi dădeam în jn de 70 după cum arată.

  7. Şi eu tot vreo 70 credeam că are…
    Dar dacă nemţii îmi dau pensie, vin să lucrez şi eu măcar un an🙂

  8. Gabriela, mie nu mi se pare ca ai scris „Ali are peste 70 de ani” cu cerneala simpatica🙂
    E simpatic Ali🙂 Dar, intr-adevar, are si o usoara tristete in privire.

  9. E vesel si suprins. Nu stia ca o sa fie pozat. Le arata prietenilor noua sa palarie si eu l-am strigat sa se intoarca.

  10. „casca” se asorteaza perfect sacoului!

  11. Ha, ha! Este simpatic foc, „tataia”! Se vede că e pus pe glume şi mare şugubăţ!🙂 Aşa e bine, căci bătrânii morocănoşi nu sunt deloc simpatici.
    Numai bine, Gabriela!

Lasă un răspuns

