Dansuri turcesti

In seara aceasta am primit din partea unui nou prieten, Halil Guvenir, din orasul turcesc Izmir, niste clipuri cu dansuri traditionale. Mie mi s-au parut interesante ca prestatie, muzica, ritm dar si prin originalitatea vestimentatiei dansatorilor. Daca aveti rabdare si placere va invit sa le urmariti. Ca sa puteti urmari videoclipurile, pentru ca sunt preluate de pe facebook, e suficient sa dati un click pe imagine.


Posted on 18/05/2013, in Povestiri and tagged , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. romanianstampnews

    Acum cîţiva ani am văzut ceva aproape identic în Izmir (fosta Smirna).

  2. Dansul chiar este din Izmir. Si stilul este specific dansurilor barbatesti, turcesti. Eu am vazut printre clientii mei din Cafenea si chiar am incercat sa ii imit.🙂 Memet, un tanar turc, obisnuia sa danseze. Cand simtea ritmul pulsandu-i in vene, se ridica brsc de la masa, facea cativa pasi, si se aseza inapoi.

Lasă un răspuns

